Hej Hej

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men nu kör jag igång igen :P
I måndags så sov jag, mamma och pappa på ''Öa''. Jag ska lägga in kort därifrån senare :D
I går så red jag med Julie och Angelica (grannarna) i skogen. Julie hade Nenny, ett varmblods sto som är ca 20 år. Och Angelica hade Iron, en varmblods vallack på ca 25 år. Loke hetsade upp sig ganska mycket, och jag kände mig inte precis säker på ryggen eftersom han bara några minuter före hade bockat.
I onsdags var min familj (förutom min bror), och Idas familj (utom hennes bror) på Bodaborg. För de som inte vet det är det nästan som ''fångarna på fortet''. Man ska klara celler, men en cell kan ha mellan 3 och 6 rum. Klarar man alla rummen får man en stämpel. Vi klarade åtta celler och fick åtta stämplar.
Nu väntar jag på att Jennifer ska komma. Hon är också en granne och vi brukar göra nåt ihop i bland. Men mest är jag med Ida, som var här igår :D
I torsdags var jag sliten efter Bodaborg så hela torsdagen låg jag på mitt rum och såg på hels säsong 1 av One Tree Hill. Jag tycker det är ett himla bra program.





One Tree Hill!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jeg fikk drit vondt i beina etter Boda Borg :P

2011-08-14 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0