Hemma

Hej!

Jag sitter hemma och är förkyld, det är typisk på sommaren. Det bara kliar i halsen och näsan ränner :(
Det ha inte hänt så mycket...   Ida har varit här, och vi såg på 2-3 avsnitt av One Tree Hill säsong 2. Jennifer var här här om dagen också, men vi satt mest vid datorn. Nu hoppas jag bara att det blir bra väder så jag kan rida, för just nu regnar det.
Mamma äger affären vi har här och det är bara hon och en till som jobbar där, så mamma är borta hela dagen och kommer inte hem förrän halv sju/sju. Och pappa äger bilverkstaden och kommer hem på frukost och lunch, sen kommer han hem halv sex/sex. Så mesta tiden av dagen är jag hemma själv. Mamma och pappa åker hemmifrån mellan halv sju och halv åtta på morgonen, och jag sover till nio halv tio.
Men jag har ju klarat det fint i ett par år, och så kan jag ju alltid gå och längta till helgerna när Ida kommer :P
Snart startar skolan och jag längtar verkligen inte till att starta sjuan. Det blir väldigt... annorlunda. Sen jag var fem år har jag gått i en liten skola som har haft (när jag har gått där) max 30 elever, och det är från förskolan till sexan. Men jag har ju i alla fall mina klasskamrater från den förra skolan (Simone, Anton, Moa och Alexander) + en ny elev (en till Simone) som startade i vår klass precis före sommarlovet.

Hade det bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja da, det er bare å glede seg til helgen når jeg kommer :D

2011-08-14 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0