Ny vecka och snart skola

Hej!

I natt sov Jennifer här och vi somnade ganska snabbt :P
På morgonen så pratade vi med Ida på Skype och åt frukost. Men nu har Jennifer gått hem och jag sitter och lyssnar på musik. Halv tre ska jag och Ida prata på Skype igen...
Nu är det måndag och en vecka tills skolan startar, gissa om jag är nervös! Jag hatar att komma till nya ställen där det är större än jag är van vid. Men jag och i alla fall en annan i min ''gamla'' klass har lovat varandra att hålla i hop. Till lördagen ska jag, mamma och kanske Ida till mormor och morfar, de bor i Norge. Där ska vi gå på centret och se efter skor, tror jag.

 Det här är Loke på sista showen på ridlägret i Juni 2011













Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Det lingna ikke på Loke :P

Jeg vil veldig gjerne väre med Norge :P selv om jeg er der nå :P



Morsomt å prate med deg på Skype :D :D :D :D :D

2011-08-15 @ 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0