Skolstart

Hej!

Så typiskt det är mig att totalt glömma bort bloggen :P
Men just idag kom jag ihåg, fast inte förrän jag tänkte på Ida och kom på att vi också har en blogg i hop på norska blogg.no :
idaogpernilla.blogg.no

Nåja. I går startade skolan, och man kan ana att det är lite pirrigt i starten när man sätter sig på bussen på första dagen på Högstadiet. Men alla går igenom det nån gång, tror jag. 
När jag gick ner till bussen så såg jag att en av de mindre bussarna stannade nere vid postlådorna och släppte av någon. Först kunde jag inte se vem, men när jag kom närmare såg jag att det var Simone (en i min nya och gamla klass). Så vi gick på högstadiebussen tillsammans och jag satte mig emellan Simone och Anton. Sen bar det iväg mot skolan. Dagen gick sakta fram och det var mycket information som skulle in i våra huvuden. Jag tror alla var trötta och längtade hem. Som tur var så skulle inte de i åttan och nian starta förrän dagen efter så vi hade hela högstadiet för oss själva.

Idag däremot så började vårat högstadie, då vi skulle starta följa scheman och ha riktiga lektioner. Då startade vi med SO, följt av Musik, NO och sist Svenska.

Det var allt, vi hörs! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hva er SO og NO?????????????????????

2011-08-24 @ 18:19:41
Postat av: PernillaMelinda

SO - SamhällsOrientering

NO - NaturOrientering



Jag är intte helt säker, men något liknande :D

2011-08-29 @ 14:16:40
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0