Julklappar!

Hej hej!

Idag är det första lovdagen av 19 dagar. Sen börjar skolan igen :(
Nåja, idag var det dags att packa in julklappar till de andra. Men sakerna till de äldre ska lackas, så jag har inte packat in de än. Och jag vet inte var mamma har gjort av julklappen till Kim (min bror), så den är inte heller inpackad. Men julklappen till mamma och pappa är klar, och den till Ida också.



Imorgon är det jul!
Mormor, morfar, farmor, farfar och vi här i huset ska fira jul här hos oss. Idag ska vi pynta granen och göra i ordning. Jag ska hitta lite julmusik mm.
Så i morgon skriver jag kanske ingenting. Men, men...

GOD JUL!
Önskar
PernillaMelinda/Djurälskare

Kommentarer
Postat av: Ida

GOD JUL!!!

2011-12-25 @ 13:12:03
Postat av: PernillaMelinda

God jul Ida!

2012-01-02 @ 19:21:41
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0