Ont

Just nu har jag ont både i armen och kanske lite i hjärtat. Den killen jag gillar var nämligen ihop med någon som jag avskyr. Hon är fet, stygg och en idiot!  Men det kunde ju inte jag göra nåt åt, så jag fick bara stå ut. MEN det höll bara i 15 timmar :)
Men idag i bussen sa han att han gillade hennes personlighet, och det skavde lite...
Jag är fortfarande lite sårad, men det hoppas jag går över. Jag kan inte bestämma vad andra ska göra för val, jag kan bara bestämma mina egna.

 
Annars har veckan varit ganska bra. Skolan går trögt, men om 8 dagar är det jul :D Alltid något att längta till.

Kärlek kommer och går, men vänner består!


PernillaMelinda/Djurälskare

Kommentarer
Postat av: stuteriet paint

God Jul!Om du undrar vem jag är så är jag medlem på howrse och ett av dina ston fick ett föl efter en av mina bästa hingstar (:

2011-12-20 @ 16:19:02
Postat av: PernillaMelinda

God jul!

2011-12-20 @ 16:39:26
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0