Hej!

Hej

Det här är mitt första inlägg som bloggare. Jag vet inte riktigt om jag klarar att blogga hela tiden, vi får se :)
Så jag startar med att berätta om mig själv.
Jag heter Pernilla och fyller snart 13år.
Jag bor med min mamma, pappa och iriterandes halvbror (han är snart 21år).
Mina djur:

Svea: Svart labrador tik född 2008

Pricken: Katt (vet inte vilken ras) svart och vit hane född 2006

Alice: Svart och vit lejonhuvad/dvärg - kanin hona född 2010

Loke: Brunblack fjording valack född 1996

Jag älskar djur över allt annat och kan inte leva utan dem. Jag växte upp med en katt som hette Tuss, men han dog tyvärr vinter 2005/2006. 2004 köpte jag dvärgvädur kaninen Buser, som dog september 2009.

Eftersom mamma är norsk och pappa är halvnorsk så blir jag ungefär 75% norsk.

På min fritid brukar jag:

Kela med djuren

Rida

Sitta vid datorn

Se på TV

Skriva historier

Läsa böcker


Nåja, det får räcka för den här gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0