Trött :P

Hej!

Som jag skrev i går så är mamma och pappa inte så bra på att veta när *snart* är. Ca 02 i natt gick min föräldrar förbi Idas hus och då trodde Idas mamma att de skulle gå raka vägen hem, så Ida blev hämtad. MEN mamma och pappa stannade tydligen hos grannarna, och ca 03:20 skickade jag sms till mamma och skrev att de skulle komma NU! Mamma skickade tillbaka : Kommer nu.
Men strax efter 04 kom de in genom dörren här hemma. Jag var ju trött, grinig och hade jätteont i huvudet, men det struntade ju såklart de i. Jag somnade inte förrän ca 05:30 och jag hade inte satt på alarm på min mobil när jag skulle vakna.
När jag vaknade och tittade på klockan var den strax över 13! Hjälp! tänkte jag då, jag hade sovit mig igenom nästan halva dagen. Jag är fortfarande jättetrött och har jätteont i huvudet, så idag ska jag nog lägga mig lite tidigare än 04 :) 

  

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha :P

2011-08-05 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0