Hos mormor

Så nu sitter man hos mormor och skriver. Måste tänka på att inte ta de norska ø och æ eftersom hon har norskt tangentbord :D
I alla fall så fyller hon år i dag, och morfar fyller år till onsdagen eller något sånt. Jag har precis ätit så nu blir det att vänta på dessert :P
Jag hade gärna haft med Ida, men så blev det inte :(
Mormor bor ca 1h och 10min från oss. Och vi ses inte så ofta, och snart ska mormor göra en stor opperation och ingen vet om hon klarar det :'(
Men så är livet. Man får ta det som det kommer. Och om världen säger att mormor gjort sitt, så kan man inte ändra på det. En dag kommer alla man känner att försvinna, men man kan inte sitta resten av livet och sura för det. Då får man bita i hop och fortsätta leva.



Det var allt jag hade.

 PernillaMelinda/Djurälskare



Kommentarer
Postat av: Ida

Kan det henne mormor ikke klarer operasjonen??? :'(

Når er det hu skal opereres?

Jeg ville väre med!! D: D: D: :P :P :P

2011-11-03 @ 15:50:07
Postat av: PernillaMelinda

Hon ska oppereras den 11 November. Alltså till fredan.

Jag tror inte ens mamma får vara med... :'(

2011-11-08 @ 17:17:54
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0