Lördag

Tjenare

Idag är det som överskriften säger, lördag. Ikväll ska mamma och Anne-Louise och bowla i årjäng, och jag och pappa ska vara hemma. Pappa ska vara chauför åt dem, och efter han har kört dit dem så åker han innom T-fors och köper pizza på Arams pizzeria. Gott! Men nu så sitter jag och Ida vid var sin dator, Ida spelar TS2 (The Sims 2) och jag skriver här :D
Jag, Anton och Simone R är ganska besvikna på Simone B eftersom hon verkar hata oss. Hon har tagit bort oss som vänner på facebook. Och förra veckan ringde hon till min mobil:
"Ville ni Simone nåt eller?" frågade hon.
"Nej, men...", svarade jag.
Sen lade hon på.

Ingen av oss förstår något och det är frustrerande eftersom vi inte har gjort henne ett skit! Hon kan ju inte behandla oss så här, det verkar som om hon hatar oss. Och värst av allt är att jag trodde hon var min vän. Hon har varit hos mig och jag hos henne, vart tog det slut? Allt var bra och normalt, och sedan gick nåt fel och hon kom inte på skolan. Sen kom ju Pärra och sa att hon och hennes bror skulle börja på gamla skolan igen. Men inte ens deras mammas kille (som pappa känner) vet (som han sa) vad för ryck de hade fått. Helt plötsligt skulle de flytta.
Det verkar vara och förbli ett mysterium...

 Pernilla/Djurälskare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0