Snart höstlov

YES! Snart höstlov!

Nu har halva veckan gott och det är bara två skoldagar till innan det blir höstlov. Skolan är fortfarande jobbig, men det har blivit lite bättre, och några personer vet kanske varför... ;) (Ida vet)
I alla fall så hade vi för en eller två veckor sedan ett svenska prov. Våra betyg är A B C D E=Godkänt. F=Underkänt. Jag fick B. Jag blev ganska nöjd, och Simone R fick samma som jag.
I dag hade vi historieprov och jag pluggade precis före och nästan allt satt inne i huvudet, men så sätter man sig och ska skriva svaren. Poff! Så är allt borta :( Men jag fick i alla fall ett B (31poäng/37). S¨jag är väl nöjd med det också.
Förra veckan var VÄLDIGT lugn eftersom "Lunde" låg i 40graders feber. Men i stället tjattrade de andra killarna :P
I måndags tog vi skolkort, och typiskt nog stod jag bredvid "Lunde" :( 
Jag kanske lägger in kort sen, eller kanske inte :P
Hur som helst så längtar jag till höstlovet, då ska jag på ridläger på Backa Gård.
Men på måndag ska jag göra annat fram till klockan 17

 Pernilla/Djurälskare


Kommentarer
Postat av: ida

vad skal du gjøre før kl 17??

2011-10-07 @ 12:51:31
Postat av: PernillaMelinda

Ska jobba i affären :P

2011-10-08 @ 14:38:29
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0