Sommaren snart slut

Jaha ja... Då var sommaren snart slut då, eller, det är ju ett tag kvar. Men det är inte länge nog.
Börjar skolan den 28 (egentligen 21), en vecka efter de andra på min skola. Vi åker ju till Rhodos den 19 och kommer hem natten till den 27.
 
Okej, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, och det är jag ledsen för. Men min skrivlust är inte som den brukade vara. Förr ville jag skriva varje dag, även om det inte alltid gick. Men nu finns ingen lust att skriva varje dag om helt oviktiga saker.
Men men...
 
I måndags började första ridlägret hos Henriette, och jag har varit där två gånger. Första gången var i tisdags, då ville jag bara se hur den första lektionen med Loke gick. Och han uppförde sig som jag hade hoppats. Sen var jag där i torsdags och hjälpte till på terrängbanan. Och där skulle Loke så klart bråka. Men jag skulle aldrig ha satt småtjejer på honom, för de orkar inte styra honom om han vill åt ett annat håll. Så han drog henne in i skoge och tjejen var tvungen att sitta av och leda honom nerför backen till mig...
Och igår var vi och såg på showen. Och jag måste bara säga att den var fantastisk! De har jobbat skitbra med hästarna och min grupp kommer nog inte få till en hälften så bra show ;)
 
Vad har jag gjort annars i sommar? Jo, vi var ju i Eskilstuna med Hege, Jan och Ida. Det var riktigt trevlig. Vi spelade minigolf på kvällarna :D
 
Har kanske några sommarbilder här:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0