Jullov!

Igår blev det äntligen JULLOV! :D
 
Vi började skolan kl 8 och slutade 10:30, härligt ;)
Vi satt i matsalen och hörde när andra elever sjöng, eller drog skämt... och åt smörgås, pepparkakor och drack julmust. Precis som ifjol satt jag med killarna i klassen. Enda skillnaden den här gången var att Simone och Moa också var med :)
Vid 10/10:15 fick våra betyg. Måste säga att jag är riktigt nöjd med A i matte och engelska :D
Hade det lite mysigt när hela klassen kramade om varandra :) 
 
Idag har jag inte kommit så långt. Men jag har planerat dagen ganska bra: 
  1. Gå ut, ge kaniner och hästar mat
  2. Packa in Idas julklapp
  3. Sitta lite vid datorn
  4. Longera Loke, kanske rida
  5. Göra klart de vuxnas julklappar
Hittils har jag gjort till och med punkt 3 ;) Longera Loke får bli lite senare, när det matvraket har ätit klart och sovit lite som han brukar göra efter maten. De vuxnas julklappar måste jag vänta på mamma med att göra, vet inte helt hur vi tänkt att de ska se ut...
 
Här är en bild på min klass:
 
 
Och förra söndagen var vi ute och letade julgran med Ida och hennes familj. I skogen grillade vi:
 
Ha en trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0