Nedräkningen har börjat

Förra veckan började nedräkningen av julen. Personligen har jag en chokladkalender (som de flesta) och varje advent får jag en liten present av mamma och pappa. I söndags fick jag ett headset, som jag har på mig just nu faktiskt :)
Igår blev jag äntligen klar med mitt projekt i träslöjd:
Blev riktigt nöjd faktiskt, och tillsammans med en färgad sko från Loke passade de perfetk på stallväggen :)
 
Det var en härlig morgon idag. Vi inhägnade den kommande ridbanan (har inget grus än) och den blev riktigt bra. Sen var ju solen på vår sida förstås:
 
Sen blir det att dra iväg till kyrkan med konfa gruppen... Inte lika kul. Men ska bli intressant att se hur vårt luciatåg går ;) 
 
Ha en bra eftermiddag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0