Glad

Wow, så här "glad" har jag inte varit på ett bra tag. Inte på, till och från skolan i alla fall. De senaste två veckorna har jag bara stirrat ut genom fönstret i bussen och varit lite ledsen. Men tack vare Ida mår jag bättre.
Kan tyvärr inte säga varför eftersom vissa saker behöver vara en hemlighet en liten stund till. Kan ju skriva vad det var till söndagen eller nåt sånt... ;)

Tänkte bara ta vad som händer under veckan. (Inte särskilt mycket faktiskt)

På torsdag kommer TULLEN till skolan och ska visa oss i sjuan knark och sånt. Och så ska vi få se när deras labrador jobbar.
På fredag kommer en man som heter Josst (osäker på stavning) till skolan och föreläser om när han var jude och hamnade i förintelseläger osv. Och efter det ska vi skriva vad vi tyckte om föreläsningen. Kommer nog bli intressant, men jag skulle inte tro att Jakob orkar hålla mun utan kommer säga nåt dumt.

Det var allt jag hade att skriva. Händer inte så mycket annat just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0