Middag med släkten

Hejsan!

Ikväll klockan 18:00 var det middag hos mina farföräldrar (Gerd och Per) med släkten på pappas sida (de flesta). Och med släkten menar jag:

Jonas och Stefan (mina kusiner)
Ann (faster)
Ove (farbror)
Angelica (Jonas tjej)
Mia (Stefans tjej)
Gerd och Per (farföräldrar)
Anki och Glenn (föräldrar)
Kim (min bror)
Pernilla (jag)

Farmor och farfar har två matbord. Vid ena bordet får det plats 7/8 pers och vid det andra 4/5 pers. Men Angelica var försenad och kom inte förrän 21, så hon åt inte med oss andra så det blev en plats över. Jag, Kim, Stefan och Mia åt vid bordet i köket och de andra i "matsalen". Vi åt köttbullar, potatis, prinskorv, potatisgratäng mm. Jag känner mig ganska udda när jag är med de andra eftersom jag är yngst. De som är närmast mig är Mia, Agelica, Kim och Stefan. Stefan och Kim är 21år, Mia är 20år och Angelica är ca 20år.
Men jag har levt med det i hela mitt liv, så varför klaga nu? ;)

Nåja, Kim är förlovad med sin tjej Emelie, och Mia och Stefan är förlovade. Kanske blir det bröllop om något år då :)


PernillaMelinda/Djurälskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0