Vänner

Vad är egentligen vänner till för?
När vet man att någon är ens vän?

Man vet när man har en vän när:
*Personen håller vad den lovar
*Är där när du behöver den
*Pratar med dig och lyssnar
*Står på din sida när du hamnar i bråk (om du inte har alldeles fel alltså)

Vänner kan såklart vara både killar och tjejer. Själv har jag många killkompisar. Anton och Alexander är två exempel. Sen har jag en i nian och två i åttan. Jag har vänner i alla årskurserna, och det är jag tacksam för. De finns oftast där för mig. Men man kan alltid bli lurad. Jag trodde Simone Bloom var min vän... Men det visade sig vara fel. 

Så ta vara på de vänner du har, du kommer en dag behöva dem. Kanske imorgon till och med. 

Ha hellre en riktig vän i stället för tio falska!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

MEG DA!!!!!!!!??????

2012-01-25 @ 20:57:11
URL: http://idakvebekk.blogg.no
Postat av: PernillaMelinda

Vadå! Du är min bästa vän, och det behöver du inget bevis på. Dessutom vet väl de enstaka som läser att vi är vänner, eller?

Du är, och förblir alltid min bästa vän. Oavsett vad :D

2012-01-25 @ 21:23:20
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/
Postat av: Ida

:D

2012-01-29 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0