Bara 1 vecka kvar!

Jaha ja, nu är det bara en vecka kvar av skolan :D
Gud vad skönt det ska bli med 2 månader ledigt, bara slappa, ta en tur till Eskilstuna och vara med Ida så klart ;)

Ska bara snabbt gå igenom den här veckan:
Måndag: Sjuk :(
Tisdag: Såg bara på film på svenskan, hade SO prov i Brott och Starff (fick A) :D
Onsdag: Sveriges Nationaldag, alltså ledig. Gick i tåg men orkade inte vara på hembygdsgården länge.
Torsdag: På gympan spelade vi volleyboll för att träna inför Klasskampen till Torsdagen.
Fredag (idag): Var i Karlstad med 7:orna hela dagen. Fick guidad tur på Värmlands museet och NWT.
Ja... Det var min vecka det. Ganska tråkig om du frågar mig.

Då här ser nästa vecka ut:
Måndag: På Mangsgården med 7:orna (ligger bara nån kilometer från skolan) hela dagen.
Tisdag: ?
Onsdag: Klockan 17 ska 7a (de som vill) komma till skolan här för att senare gå till båthamnen och fiska/bara vara.
Torsdag: Klasskampen
Fredag: Skolavslutning!!!!!!!!!!!!! :D

Hoppas bara veckan går fort. Dessutom får jag min iPad nästa vecka ;)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0