Sommarlov!!!!

Yey! Har redan haft sommarlov i en vecka :D

I år får jag i alla fall åka iväg på två semestrar, en till Eskilstuna (4 dagar) i början av juli och sen ska familjen till Rhodos (8 dagar) i slutet av augusti. Så jag får börja skolan en vecka efter de andra ;)
Mitt enda problem är att jag är flygrädd, så jag är inte heeeelt nöjd med Rhodos resan...
Tänker alltid på vad som kan hända.
Och så ska jag ju på ridläger hos Henriette i början av augusti.

Sen har ju Ida kommit också, hon fick lov iförrgår. Hon och hennes familj ska med till Eskilstuna och vi båda längtar (tror jag)

Har faktiskt inte mer att skriva nu...

Fast jag kan ju tipsa om en bra bok:


Författare: Sofie Trinh Johansson
Som vanligt en vampyr bok. En av de bästa faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0