Dagen idag + Melodifestivalen resultat

Hej!

Idag hade vi ute Amanda/Zoya (hoppas kunna byta snart, om vi byter) och Loke för första gången (för Zoya) och gick lite på vägen här utanför huset. Det gick ganska bra men Zoya var lite stollig när hon gick efter Loke. Och Loke drog när han gick först, så vi bytte snart så att jag och Zoya gick först och mamma och Loke bakom oss :)

Sen var det ju final i melodifestivalen...
Kan ju säga att jag gillade inte resultaten. Först och främst så fick Thorsten och Ranelid poäng! Och sen hade jag VERKLIGEN hoppats att Ulrik skulle vinna.
Ida var här och såg, och hon tyckte samma som jag. Ulrik eller Dead by April skulle ha vunnit.  Men för er (om det finns nån) som inte såg/vet resultaten så kommer placeringarna här:

1: Loreen - Euphoria
2: Danny Saucedo - Amazing
3: Ulrik Munther - Soldiers
4: David Lindgren - Shout it out
5: Molly Sandén - Why am I crying
6: Top Cats - Baby doll
7: Dead by April - Mystery
8: Thorsten Flinck - Jag reser mig igen
9: Lisa Miskovsky - Why start a fire
10: Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0