Helg!

Nu är det helg igen allihopa ;)

Såg på Breaking Dawn idag med Ida :D Men först tog vi ut hästarna från hagen och ryktade dem.
Efter filmen gjorde vi i ordning en av de andra hagarna (tog minst en timme) och släppte dem där. De blev så glada att de galopperade runt och sparkade bakut, även om den hagen var lika geggig som den förra. Hästar är så konstiga ibland :P

I torsdags på spanskan hade vi födelsedagskalas för tvillingarna (i 7b) och en tjej som heter Yesica (tror hon stavar det så). Några av de andra tjejerna i klassen hade ordnat det med spanskaläraren. De hade ställt alla borden i en fyrkant, ordnat tårta och ballonger och dukat. Det blev ganska lyckat, men vår spanskalärare är så grinig så hon blev ju sur för varenda lilla grej... :(

Mamma och pappa är hos Jonas (min kusin) och hans tjej Angelica så jag och Ida var ensamma här hemma (Ida åkte hem för en halvtimme sen, tror jag). Vi hörde på musik och pratade. Det var kul, men det är det nästan alltid :)

Det var allt jag hade ;) Hoppas ni får en fortsatt fin helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0