Hemma idag

Hej!

Har mått illa hela dagen så var hemma från skolan. Mamma och pappa blev ju såklart hur arga som helst. Och så påstår de att jag alltid är hemma på måndagar bara för att det just har varit helg :(
De tror mig aldrig och blir arga för varje minsta lilla grej (som att vara hemma en dag från skolan).
Det var bad på skolan idag (men även om jag inte mått illa så skulle jag inte behövt vara med) så de enda "viktiga" lektionerna vi skulle ha idag var Engelska och Religion... Då spelar det inte så stor roll tycker jag, för så mycket gör vi inte i de ämnena just nu.
På religionen ska vi göra klart ett kapitel, tror jag...
Och på svenskan håller vi på med Grekisk mytologi (Cicci läser, vi limmar och klistrar bilder).
Jag vinner inget på att gå till skolan när jag sitter ihopkrupen för att få ner illamåendet lite. Då orkar man bara inte gå på skolan :(
Så har bara sett på TV idag, och övat inför bildprovet som vi har i morgon ;) Kan inte ett skit ärligt talat :)

Ha en fin kväll/natt :D


Kommentarer
Postat av: Ida

ar du også syk i går?? det var jeg også :P :P :P Mamma ble drit sur på meg hu også!! :P

2012-03-13 @ 07:00:51
Postat av: PernillaMelinda

Föräldrar är så irriterandes ibland :P

2012-03-13 @ 15:34:10
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0