Lovet slut

Hejsan!

Jaja, nu är lovet slut :( Och det är ju synd...
Jag gjorde faktiskt nästan ingenting på lovet. Fast igår var jag, mamma, pappa och en tjej som heter Jennifer på "öa". Jag, mamma och Jennifer gick och pappa körde min fyrhjuling eftersom jag vägrade köra den på isen. På hemvägen åkte jag och pappa skridskor nästan hela vägen medans mamma och Jennifer körde fyrhjulingen.
Tillbaka till skolan, klassen, lärarna och läxorna. Men nåt bra kommer väl att hända, hoppas jag...
Men i morgon ska vi och se på en sällskapshäst till Loke eftersom den vi har på foder inte passar oss. Vi ska titta på en liten shettlandstjej som heter Amanda (kommer seriöst att byta namn). Hon är född 2009 och är bara 85cm i m.k.h (mankhöjd). Förhoppningsvis kan vi också köpa henne i morgon och då också ha hem henne :D
Lovade Ida att skicka kort på henne i morgon så lägger kanske ut en bild här på bloggen i stället. Men bara om vi köper henne ;) Annars är det onödigt.

Jakob var en idiot som vanligt och vi har fått hänglås på skåpen. Eller, de har satt på det nya låset men vi måste köpa hänglåsen själva. Och eftersom jag inte hade nåt lås idag så stod mitt skåp öppet. Jag var väldigt glad över att jag inte hade nåt värdefullt i skåpet eller jackan. Min plånbok var nästan tom, bara några enstaka mynt och mobilen hade jag i fickan hela dagen.
När jag kom hem efter skolan märkte jag att jag hade skitont i ryggen och nu gör det ont när jag går, sätter mig/ställer mig upp, rör armarna mm. Är det så i morgon också orkar inte jag gå på skolan, men pappa släpar mig väl om han är tvungen :( Att de aldrig kan förstå nånting. Föräldrar är idioter ibland. 

Sen har vi ju årets melodifestival också. Och jag har 2 ord om Thorsten Flinck och Björn Ranelid: FY FAN!
De är ett skämt, och lyckas en av dem vinna, då vette fan vad det har blivit av Sverige. De som röstar på dem är ju helt dumma i huvet, eller nåt värre. Men jag har mina 3 hopp: Loreen, Molly, Ulrik eller David.

Nu blev det ett någorlunda långt inlägg. Men det beror nog på att jag inte har skrivit nåt på länge :) 
Ha en bra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0