Mormor och morfar

Tjenare!

Idag är mormor och morfar hos oss. Trevligt att träffa dom. De bor i Norge ca 1h 15min härifrån och träffar dom max varannan månad :(
Hade önskat att Ida var här den här helgen (och alla), känns lite tomt om hon inte är här alls.
Lånade en bok i torsdags som jag läste ut idag. Trodde aldrig den skulle ta slut! Första halvan av boken var urtråkig och då blev den jobbig att läsa. Andra halvan var lite bättre, men jag blev ändå lättad när den äntligen tog slut. Och det är onormalt för att vara mig. Jag älskar böcker, och alla böcker jag har läst (förutom den här) har jag gillat och blivit helt fäst vid :P

Loke är lite förkyld och hostar dåd och då. Så nu ska han få ha täcke på sig på natten så att han snart blir frisk :D
Om 5 dagar fyller farmor år och nästa månad Ida och månaden efter det blir mamma 40. Själv måste man vänta 5 månader innan man fyller år ;)
Jag har en del kvar innan jag kan köpa den här grejen (en Ipad 2). Har fått i hop ca 714kr (måste komma till ca 4000kr(!)). Så har en bit kvar.

Vi hörs!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0