Tillbaks till skolan

Hejsan!

Så idag var det bara att ta sig i kragen och gå till skolan. Även om det frestade att bara gå och lägga sig igen ;)
Idag hade vi:
Svenska
SO
Bild (prov)
Spanska (blä)
NO
Matte
Var en ganska tråkig dag, men såg inte så mycket till Jakob, så den fick väl duga.
Snön är snart borta och nästan alla (INTE JAG) satt ute i solen, spelade fotboll mm.
Jag däremot var inomhus där det var svalt och massor av skuggor :P

Ida hade bett mig ringa så jag ringde henne efter skolan och vi pratade nästan hela vägen hem.
Veckan har precis börjat men jag längtar redan tills helgen. Är vi nog fler som gör ;) Blev ett kort inlägg det här :P

Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Ida

hvorfor gleder du deg til till helgen da??

2012-03-13 @ 19:14:38
Postat av: PernillaMelinda

Alla längtar väl till helgen? ;)

2012-03-15 @ 16:25:03
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, men hvorfor gleder du deg??? 😊

2012-03-16 @ 08:04:07
Postat av: PernillaMelinda

Inget särskilt. Som sagt så längtar väl alla till helg

2012-03-16 @ 17:36:14
URL: http://pernillamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0