Höst

Känns att hösten är här. En morgon kollade jag temperaturen... -1 visade den. I slutet av september? Ifjol var jag ju på ridläger under höstlovet och då kunde vi ju nästan gå i T-shirt.
Nåja, så kan det bli.
Men det kan finnas vackra morgnar också. En dag när jag stod nere vid vägen och väntade på bussen låg en tunn dimma över sjön. Det blandat med morgonsolen gjorde synen väldigt snygg :)
 
En annan kylig morgon såg det i stället ut så här:
Man såg nästan inte ett skit...
 
Skolan är sådär. Ibland får jag en hemsk huvudvärk och då är allt skit. Andra dagar är det faktiskt kul ;)
 
Tänkte bara visa att jag inte har glömt bloggen helt och tyckte att de här bilderna bara måste ligga på bloggen :D
Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0